Not Found

The requested URL was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Overige | COVS Den Bosch e.o.

Overige

Spelregelvraag 25 oktober 2023

Spelregelvraag 25 oktober 2023

Een verdediger komt in een duel net achter zijn eigen doellijn terecht en blijft daar geblesseerd liggen. Het spel gaat verder en als een teamgenoot van hem de bal het strafschopgebied heeft uitgewerkt, ontvangt de tegenpartij de bal en wordt vanaf de middenlijn onmiddellijk weer het strafschopgebied ingespeeld en de bal komt bij een aanvaller terecht die duidelijk in buitenspelpositie staat, deze neemt de bal aan en scoort, terwijl de verdediger ligt nog achter de lijn ligt. Wat beslist de scheidsrechter?
Spelregelvraag 25 oktober 2023
You got {{userScore}} out of {{maxScore}} correct
{{title}}
{{image}}
{{content}}

Spelregelvraag 9 oktober 2023

Spelregelvraag 9 oktober 2023

In welke van de volgende situaties dient het spel te worden hervat met een indirecte vrije schop?
Spelregelvraag 9 oktober 2023
You got {{userScore}} out of {{maxScore}} correct
{{title}}
{{image}}
{{content}}
Vers is het lekkerst