Spelregelvragen ronde 5.

Ronde 5 spelregelvragen Vraag 1  Tijdens een oponthoud meldt een te laat komende speler zich volgens de regels bij de scheidsrechter. Beiden staan dan binnen het speelveld. De scheidsrechter controleert het schoeisel van betreffende speler en geeft hem op grond daarvan geen toestemming mee te doen. Daarop beledigt de speler de scheidsrechter. Wat beslist de Lees meer >

Nieuwjaarsreceptie afgelast

Gezien de omstandigheden, het weer en de voorspellingen zijn we helaas genoodzaakt de nieuwjaarsreceptie af te gelasten. We vinden het onverstandig om in deze omstandigheden mensen de weg op te sturen. We gaan in best doen zoveel mogelijk mensen te berichten maar neem voor de zekerheid ook zelf even contact op met andere leden. Het Lees meer >

Spelregelronde 4

Vragen ronde 4.  Antwoorden zenden voor 25 januari 2017 naar jwillems1957@home.nl Tussenstand onderaan antwoorden ronde 1   Vraag 1 Een speler is door de scheidsrechter naar de kant verwezen om zijn uitrusting in orde te maken, dan mag de speler het veld weer betreden als: A: Als hij tijdens het spel een teken krijgt van Lees meer >